Bohaterowie reklamy to ludzie w różnym wieku i na zupełnie innych etapach życia: mama z małym dzieckiem, para 40-latków, mama z nastolatkiem i starsze małżeństwo. Łączy ich wspólny wybór: podczas zakupów w sklepach budowlanych decydują się na farbę Dekoral Clean & Color.
– Każdy z nas kieruje się podczas zakupów zupełnie innymi motywacjami i oczekiwaniami. Dobrym rozwiązaniem w tym przypadku jest zastosowanie jednego produktu, który dzięki swoim właściwościom, takim jak chociażby plamoodporność czy bezpieczeństwo dla alergików, odpowiada na różne potrzeby – komentuje Aldona Slapa-Nowacka, brand manager marki Dekoral.
Zobacz również
Celem kampanii jest zapoznanie klientów z zaletami flagowego produktu polskiego producenta farb, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej. Prezentowanie niebanalnych zestawień kolorów pomoże natomiast w wyborze aranżacji mieszkań. Emisja reklamy wystartowała 16 kwietnia i potrwa aż do końca lipca 2017 roku. Pojawi się w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV4 oraz na kanałach tematycznych – Discovery, Discovery World, Discovery Science, Animal Planet, TVN24 i TVN Style.