1. W marketingu najważniejszy jest…
Człowiek i wszystkie jego pragnienia, marzenia, problemy, pasje i smutki, które możemy pomóc rozwiązać lub nakręcić.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Mam nadzieję, że taka akcja życia wciąż przede mną.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
To praca z ludźmi odpornymi na wiedzę, myślenie i jakikolwiek wysiłek.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Dumę odczuwam ze swojej córeczki i wybranki życiowej :). Natomiast dużą satysfakcję przynoszą mi projekty, w których zagrały wszystkie elementy ludzkie i merytoryczne. Dlatego nie wyróżnię żadnej konkretnej akcji, bo takich kampanii 'pozytywnych’ na szczęście w karierze zawodowej było więcej niż kilka.
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…
Zazwyczaj niczego nikomu nigdy nie zazdroszczę. Ale co 2-4 lata zawsze z małą nutką podziwu oglądam akcję Adidasa, Nike’a przy okazji Euro/ Mundialu, bo praca z gwiazdami piłkarskimi była cichym marzeniem z dzieciństwa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Twarda, precyzyjna personalizacja, użyteczność oraz maksymalna prostota oparta na dogłębnej analizie danych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Nadmierne i nieuzasadnione wykorzystywanie celebrytów do promocji marek, których wizerunek zupełnie nie pasuje do znanej twarzy.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Jasno zdefiniowane cele, oczekiwane i mierzalne efekty, które będą klarowne dla obu stron.
9. Swoje inspiracje czerpię ze…
Słuchania i czytania ludzi mądrzejszych od siebie.
10. Moja kampania marzeń…
To mieszanka sportu, niebanalnej kreacji, analityki oraz użyteczności społecznej. Jeśli taka akcja się już odbyła, to ją przeoczyłem.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Lubię słuchać i gadać, cenię sobie wielowątkowość i lekką nutkę nieprzewidywalności.
Łukasz Wodnicki
Projects Director w agencji strategicznej White Paper Agency.