Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Toczy się dwutorowo (wizerunek, sprzedaż), z wykorzystaniem: kreacji mailingowych, sieci afiliacyjnych, Google Display Network oraz dniówek w serwisach tematycznych o charakterze biznesowym, np. TVN24, Biznes.Interia.pl, WPFinanse.pl czy Money.pl.
Eden Springs jest czołowym dostawcą wody źródlanej i dystrybutorów wody filtrowanej do firm. Oferując kompleksowe rozwiązania, potrafi dopasować ofertę do różnych potrzeb klientów biznesowych. Zadaniem kampanii jest pokazanie, że niezależnie od wielkości firmy, Eden Springs doradzi, które z rozwiązań jest najkorzystniejsze dla danego klienta, a w przypadku dużych firm i zakładów produkcyjnych dokona także bezpłatnych konsultacji podpowiadających, jakie produkty z oferty Eden Springs rozwiążą realne problemy klienta. Kampania ma za zadanie zachęcać także do skorzystania z promocji, w ramach której potencjalni klienci mają możliwość testowania dystrybutorów oferowanych przez Eden Springs już za 1 zł.
Zobacz również
Agencja Point of View przygotowała na potrzeby kampanii dwa landing page oraz szereg kreacji wizerunkowych i sprzedażowych. Prowadzić będzie również działania w serwisie LinkedIn, które będą wspomagać budowanie eksperckiego wizerunku firmy.
Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Codemedia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]