Tym razem PEDIGREE zaprezentowało inny scenariusz adopcji. Ludzie zamknięci w klatkach ze wzrokiem wbitym w ekrany telefonów i komputerów. Niezależnie od wieku: dzieci, młodzież, dorośli i emeryci. Jedni „grają w grę” , inni oglądają seriale, inni po prostu zabijają czas.
Nagle w drzwiach pokoju, staje ON.
Zobacz również
Spot PEDIGREE „Pick Me” to jedna z najbardziej inteligentnych, przekornych, skomplikowanych i głęboko emocjonalnych reklam, które widzieliśmy w ostatnim czasie. Nie kończy się jak melodramat, nie szantażuje emocjonalnie widza, a przekazuję bardzo ważną wiadomość: często ludzie bardziej potrzebują wiernego przyjaciela niż pies.
Reklama jest częścią kampanii brandu, która w krótkich scenach przedstawia, jak psy współpracują z ludźmi.
Za kreację spotu odpowiada agencja BBDO New York.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zobaczcie więcej spotów z trwającej od dwóch lat kampanii PEDIGREE.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Większość z nas jest narażona na stres. Gdy taki stan długo się utrzymuje, może się przerodzić w poważne problemy zdrowotne. Dlatego warto mieć psa!
Pies – najlepszy przyjaciel człowieka. Członek rodziny. Pedigree w swoim spocie pokazuje, jaki wpływ psy potrafią mieć na resocjalizację byłych więźniów.
Pies oprócz tego, że jest wiernym przyjacielem, może być doskonałym przewodnikiem.
PS
Niedawno pokazywaliśmy Wam wzruszającą reklamę, w której widzimy samotnego i smutnego mężczyznę, któremu brakuje miłości, oraz bezpańskiego, błąkającego się samotnie po ulicach psa, który ostatecznie trafia do schroniska, by później znaleźć „prawdziwą miłość”.