… najważniejsze miejsce na ziemi – Dom.
11 maja startuje kampania reklamowa marki Black Red White pod hasłem: Dziękujemy, że tworzysz Dom. Ideą nowej komunikacji jest docenienie starań jakie każdy z nas wkłada w urządzanie i pielęgnację domu. Proste scenariusze przedstawiające krótkie rodzinne historie, pokazują jak duże znaczenie mają z pozoru normalne codzienne czynności i przedmioty, które nas otaczają.
Zobacz również
W nowej komunikacji doceniamy to, co dla wielu wydaje się zupełnie normalne – serce i starania, dzięki którym powstaje Dom. Skłaniamy się w stronę naszych klientów, którzy go tworzą, wspieramy ich naszą wiedzą i doświadczeniem, inspirujemy i szukamy najlepszych rozwiązań. Jesteśmy im wdzięczni za zaangażowanie i wielkie serce, a również za to, że dają naszej firmie motywację do działania. Dlatego jakikolwiek jest ich styl i pomysł na Dom, jesteśmy dumni, że możemy stać się jego częścią – mówi Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu w Black Red White.
W ramach prac nad nową kampanią powstały zupełnie nowe wersje spotów telewizyjnych, które już teraz można zobaczyć na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych. Kampania obejmuje również emisję spotów radiowych, działania w social media oraz zupełnie nowe projekty reklam na nośniki outdoor.
Za stworzenie nowej platformy komunikacji oraz kreację kampanii reklamowych dla Black Red White odpowiada Deloitte Digital, która wygrała przetarg na agencję wiodącą w styczniu bieżącego roku. Cieszymy się bardzo z tej współpracy. To dla nas potwierdzenie, że wysokiej jakości proces kreatywny, uwzględniający badania jakościowe z udziałem kreacji, staje się przewagą i znakiem rozpoznawczym naszej agencji. Satysfakcja jest tym większa, że mamy okazję rosnąć razem z silną polską marką, zarządzaną przez profesjonalny i oddany zespół. – mówi Roman Łoziński, dyrektor strategii Deloitte Digital odpowiedzialny za pozyskanie i obsługę Black Red White.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W ramach współpracy agencja Deloitte Digital będzie odpowiedzialna za komunikację ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Za kreację oraz obsługę mediów społecznościowych odpowiada They.pl, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom, a za działania z zakresu Public Relations – Point of View Business Communications Consultancy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing