Spot reklamowy przedstawia relacje młodzieży, która poznała się w sieci. Historia zatytułowana „Love Story” została odtworzona ponad 7,7 milionów razy w ciągu dwóch tygodni od opublikowania.
Oboje przedstawiani jako młodzi, nieśmiali i podekscytowani faktem, że wreszcie spotykają się z przedmiotami swojego uczucia.
Zobacz również
Reklama jest częścią kampanii #ConcienciaMovistar zwiększającej świadomość, w tym przypadku, istnienia fałszywych profili społecznościowych.
Setki tysięcy osób dorosłych tworzy konta, na których podszywa się pod dzieci. Jest ich tak wiele, że giną one w gąszczu wszystkich profili w social mediach. „Nie każdy jest Twoim przyjacielem” mówi spot. Według raportów istnieje ponad 80 milionów fałszywych profili na portalach społecznościowych.
Kampania stworzona przez Moviestar i agencje Y&R Mexico ma uświadomić dzieciom i nie tylko, co może się zdarzyć, kiedy decydują się na spotkania z osobami poznanymi za pomocą portali społecznościowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jeśli nie pamiętacie polskiej akcji, która miała uświadamiać dzieci, że nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie monitora, my przypominamy: