Skittles zawstydzone zdejmuje reklamę i przeprasza wszystkie mamy

Skittles zawstydzone zdejmuje reklamę i przeprasza wszystkie mamy
Reklamy znanych wszystkim drażetek Skittles często zachwycają i wywołują uśmiech na naszych twarzach. Tym razem scenariusz jest inny. Internauci oburzeni, media zniesmaczone, a producenci zawstydzeni. Spot okrzyknięto najgorszą reklamą w Internecie.
O autorze
1 min czytania 2017-05-17

Z okazji obchodzonego w Stanach w drugą niedziela maja dnia matki, marka wypuściła reklamę, która miała być symbolem połączenia, które występuje między dziećmi a matką.

Spot pod nazwą „Umbilical” trwa 30 sekund i jest dość statyczny. Widzimy w nim siedzącego mężczyznę i starszą kobietę, którzy połączeni są, wyglądająca dość nieestetycznie, pępowiną. Kobieta smakuję kolorowe cukierki, a syn odgaduje, jaki kolor miał zjedzony cukierek.

Za kreację reklamy odpowiedzialna jest agencja DDB Chicago.

Początkowo spot był dostępny na oficjalnym kanale Skittles na YouTube. Po jakimś czasie wideo zostało usunięte. Jak komentuje Matt Montei, senior director of confections: „zrobiliśmy ten spot dla każdej z tych matek, która lubi żarty. Teraz wycofujemy go z myślą o tych matkach, które żartów nie lubią”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co myślicie o reklamie? 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Inne reklamy Skittles, które możecie obejrzeć w sieci: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ta reklama Skittles, która pokazana została na Super Bowl, ma w roli głównej gościa specjalnego – wokaliste Aerosmith Stevena Tylera, którego, jak mówią specjaliści, zasługą jest tak duża liczba odsłon tej reklamy. „Rock the Rainbow. Taste the Rainbow.”

A jak wygląda nowoczesny romans w wydaniu Wrigley?