Z okazji obchodzonego w Stanach w drugą niedziela maja dnia matki, marka wypuściła reklamę, która miała być symbolem połączenia, które występuje między dziećmi a matką.
Spot pod nazwą „Umbilical” trwa 30 sekund i jest dość statyczny. Widzimy w nim siedzącego mężczyznę i starszą kobietę, którzy połączeni są, wyglądająca dość nieestetycznie, pępowiną. Kobieta smakuję kolorowe cukierki, a syn odgaduje, jaki kolor miał zjedzony cukierek.
Zobacz również
Za kreację reklamy odpowiedzialna jest agencja DDB Chicago.
Początkowo spot był dostępny na oficjalnym kanale Skittles na YouTube. Po jakimś czasie wideo zostało usunięte. Jak komentuje Matt Montei, senior director of confections: „zrobiliśmy ten spot dla każdej z tych matek, która lubi żarty. Teraz wycofujemy go z myślą o tych matkach, które żartów nie lubią”.
Co myślicie o reklamie?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Inne reklamy Skittles, które możecie obejrzeć w sieci:
Ta reklama Skittles, która pokazana została na Super Bowl, ma w roli głównej gościa specjalnego – wokaliste Aerosmith Stevena Tylera, którego, jak mówią specjaliści, zasługą jest tak duża liczba odsłon tej reklamy. „Rock the Rainbow. Taste the Rainbow.”
A jak wygląda nowoczesny romans w wydaniu Wrigley?