Royal Canin służy radą właścicielom kotów

Opus B przygotował dla Royal Canin kampanię edukacyjną, zwracającą uwagę na żywienie kotów po zabiegu sterylizacji.
O autorze
0 min czytania 2017-05-17

Opus B we współpracy z Royal Canin przygotował szeroko zakrojoną kampanię informacyjną dla właścicieli kotów dotyczącą wskazań, przebiegu i rezultatów zabiegu sterylizacji kotów, w tym doboru specjalistycznej karmy. 

Kampania skupia się na wpływie zabiegu na potrzeby żywieniowe kota. Ich zaspokojenie jest kluczowe dla dobrej kondycji i samopoczucia zwierzęcia. Royal Canin, jako producent wysokiej jakości karm dla psów i kotów, oferuje produkty dostosowane do specyficznych potrzeb czworonogów. 

Zadaniem Opus B było przygotowanie strategii i koncepcji kampanii. Działania prowadzone są w ramach komunikacji B2B oraz B2C. Opus B stworzył, przygotował i zrealizował projekty materiałów POS dla lecznic, formaty display dla kampanii na portalach horyzontalnych i na Facebooku oraz dedykowany landing page

Kampania potrwa do końca czerwca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj