Agencja jest odpowiedzialna za zakup mediów i kreacje reklamowe.
Działania promocyjne realizowane są w Polsce, Rumunii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech. Obejmują one kampanie w sieci Google oraz mediach społecznościowych ukierunkowane na strategiczne grupy docelowe. Osobą odpowiedzialną za nadzór nad zespołem projektowym po stronie agencji jest Ignacy Bochiński, partner w KERRIS Group. – Kluczowym czynnikiem decydującym o przedłużeniu współpracy były nasze dobre wyniki przy wcześniejszych kampaniach, a także zaufanie po dwóch stronach i dobra komunikacja. – komentuje Ignacy Bochiński.
Zobacz również
Patrząc na obecne trendy zakupu mediów, szala przechodzi na stronę internetu. Coraz więcej firmy wykorzystuje kanał online do pozyskiwania klientów, ze względu na to, że jest on wymierny. Można bardzo łatwo policzyć, jaki miał wpływ na wyniki. KERRIS stawia rozwój w zakresie performance marketingu jako priorytet na bieżący rok. – Performance marketingowe projekty dla firm spoza obszarów retail i FMCG są często zbyt małe dla domów mediowych, które do prowadzenia działań dedykują osoby na stanowiskach juniorskich. Natomiast dla nas, te same projekty mają większą wagę i realizowane są z najwyższą starannością, dzięki czemu osiągamy lepsze efekty niż gdyby kampanie obsługiwane byłyby przez sieciowe agencje, czy domy mediowe. Nie chcemy jednak spoczywać na laurach, stawiamy performance marketing na liście priorytetowych sfer rozwoju – tłumaczy Ignacy Bochiński.