HEROES Brand Communication dla Centrum Nauki i Techniki EC1

Agencja HEROES Brand Communication wygrała konkurs ofert na opracowanie strategii komunikacji Centrum Nauki i Techniki EC1 w Łodzi. Na mocy umowy z EC1 Łódź – Miasto Kultury zespół HEROES odpowiedzialny będzie za przygotowanie strategii wraz z rocznym planem komunikacji instytucji.
O autorze
1 min czytania 2017-05-19

Duże wyzwanie i równie dużo zapału do pracy, bo to nie tylko prestiżowy, ale także wyjątkowo wdzięczny i bliski nam, jako agencji łódzkiej, temat. A do tego pełen… energii – mówi Anna Szepke-Krzyżaniak, założycielka HEROES.

Centrum Nauki i Techniki EC1 będzie miejscem, w którym duch zabytkowej elektrowni zostanie ożywiony dzięki nowej technologii, zgodnie z hasłem „Energia Wiedzy”. Trzy ścieżki edukacyjne, czyli stałe wystawy, adresowane do dzieci, młodzieży i dorosłych, dotyczyć będą najbardziej fascynujących aspektów życia współczesnego człowieka. Pierwsza, unikatowa w skali kraju ścieżka dydaktyczna „Przetwarzanie energii”, bazuje na historycznej infrastrukturze obiektu i poświęcona jest problematyce wytwarzania energii elektrycznej. Dwie pozostałe – „Rozwój wiedzy i cywilizacji” oraz „Mikroświat–makroświat” – przedstawiają wybrane pojęcia, prawa i zjawiska fizyczne i chemiczne. Starsi i młodsi pasjonaci poznawania świata będą mogli nie tylko zaobserwować wybrane zjawiska czy technologie, ale także przeprowadzić samodzielnie badania i eksperymenty.

Przygotowania do startu trwają pełną parą, pracujemy także nad planami na pierwszy rok działalności. To duża przyjemność i ogromne wyzwanie. A teraz z mocnym wsparciem profesjonalistów od komunikacji tym bardziej jesteśmy pewni, że nie tylko łodzianie i mieszkańcy województwa, ale i całej Polski, będą chętnie odwiedzać CNiT EC1, by zgłębiać tajemnice świata – mówi Michał Kędzierski, Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji Centrum Nauki i Techniki EC1.

Z ponad 8 tys. m2 powierzchni wystawienniczej, łódzkie Centrum Nauki i Techniki EC1 będzie największą pod względem powierzchni tego typu placówką w kraju. Oficjalne otwarcie planowane jest na grudzień 2017 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj