Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Norbert Pęcherski dołącza do działu kreacji Isobar Polska

Norbert Pęcherski dołączył do działu kreacji agencji Isobar Polska. Będzie pracował na stanowisku copywritera.
O autorze
0 min czytania 2017-05-22

Pęcherski, pracując w zespole z art directorem, Kamilem Borowskim, będzie odpowiadał za tworzenie konceptów kreatywnych dla klientów agencji.

Norbert zdobywał doświadczenie pracując we wrocławskich, poznańskich i warszawskich agencjach reklamowych. Pracował dla Effectica, Dynamicom, Tequila BTL, DSK i Red 8 Digital. W portfolio ma realizacje projektów dla Noble Bank, Lukas Bank, MultiBank, BGŻ BNP Paribas, Raffaello, Tyskie, PKP, Wydawnictwo Egmont, Innogy Polska, Lipton, Work Service, Polifarb oraz BASF.

Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Polska Isobar Poland Group.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj