Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

SABRE Awards EMEA 2017 dla FleishmanHillard Polska

Warszawskie biuro FleishmanHillard, zdobyło prestiżową nagrodę SABRE Awards EMEA 2017 za najlepszą kampanię komunikacyjną zrealizowaną w regionie Baltic (obejmującym Polskę oraz Litwę, Łotwę i Estonię).
O autorze
1 min czytania 2017-05-26

Nagrodzona została Koalicja Bezpieczni w Pracy – projekt CSR w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

Celem działań Koalicji Bezpieczni w Pracy jest popularyzacja zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy. W ramach projektu utworzona została platforma wymiany wiedzy, na której każdy specjalista, a także pasjonat tematyki związanej z BHP, ma bezpłatny dostęp do artykułów eksperckich, nowinek z branży czy analiz i interpretacji przepisów prawnych. Głównymi działaniami Koalicji jest ogólnopolskie, cykliczne badanie opinii „Bezpieczeństwo Pracy w Polsce” oraz Mistrzostwa Kadry BHP – największy w Polsce konkurs dla wszystkich zainteresowanych BHP. 

Koalicja Bezpieczni w Pracy została zawiązana z inicjatywy czterech firm: CWS-boco, PW Krystian, LafargeHolcim oraz TenCate Protective Fabrics. W 2015 roku do grona Koalicjantów dołączyła firma SEKA S.A., w roku 2017 Inter Cars. 

SABRE Awards to najbardziej prestiżowa nagroda w branży PR. Co roku nagradzane są najlepsze projekty z całego świata. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tegorocznych laureatów wyłoniono z ponad 2 400 zgłoszeń.

Więcej informacji o projekcie Koalicja Bezpieczni w Pracy znajduje się na stronie: bezpieczniwpracy.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej o SABRE Awards: www.holmesreport.com/events-awards/sabre-awards/sabre-awards-emea

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się