Praca konkursowa polegała na opracowaniu projektu kampanii na Facebooku i Instagramie dotyczącej bezpieczeństwa dzieci w sieci. Nominację w kategorii Open wywalczyły zespoły z trzech agencji: Saatchi&Saatchi IS, GPD Agency oraz They.pl.
Zwycięski zespół z agencji They.pl odebrał nagrodę podczas gali KTR w Teatrze Polskim 26 maja. Nagrodzony duet wyjedzie w czerwcu na Cannes Lions International Festival of Creativity.
Zobacz również
Na przygotowanie pomysłu w formie prezentacji wszystkie drużyny miały 48 godzin od momentu otrzymania briefu. W jury konkursu zasiedli: Arkadiusz Szulczyński, (przewodniczący), Marta Frączek (Saatchi&Saatchi IS), Edyta Kotowicz (Facebook), Tomasz Matuszewski (Follow), Andrzej Jakubczyk.
They.pl to agencja digital marketingu realizująca działania w zakresie komunikacji marketingowej w internecie, reklamy online, performance marketingu, wzrostu e-commerce. Pracuje m.in. dla takich marek jak Accor Hotels, Avis, Black Red White, Bridgestone, Candy, Ciech, GO Sport, Hoover, ING, Nutricia, Peugeot, Roche, RTV Euro AGD, Tubądzin, Zalando.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]