Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

CreativeHarder Group zajmie się obsługą Zielonej Budki w social media

Zielona Budka rozpoczęła współpracę z agencją CreativeHarder Group, która będzie odpowiadać za obsługę marketingową w zakresie działań w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2017-06-01

Od maja br. CreativeHarder Group odpowiada za działania dla Zielonej Budki. Agencja jest odpowiedzialna za działania na kanałach social media, aktywacje z udziałem influencerów, a także planowanie i zakup mediów na Facebooku. Za działania po stronie Agencji odpowiada Michalina Kołacińska.