Reklama dnia: Każdy z nas może się zestarzeć przy sklepowej półce

Reklama dnia: Każdy z nas może się zestarzeć przy sklepowej półce
Ile razy zdarzało ci się, że nie mogłeś zdecydować relatywnie szybko, jaki makaron do spaghetti dziś wsadzisz do koszyka? Nowa reklama ALDI daje do zrozumienia, że każdy może zgubić się w gąszczu sklepowych półek. Nawet na kilkadziesiąt lat…
O autorze
0 min czytania 2017-06-01

Agencja BMF pokazuje w spocie, jak wielki wysiłek trzeba włożyć, by spośród wszystkich składników na półce wybrać ten najlepszy, tym samym podkreśla, że niezależnie od tego, ile będzie makaronów do spaghetti na sklepowej półce, w ALDI będą tylko te dobrej jakości!

PS

Wielkie supermarkety w swoich reklamach od dawna opowiadają historie, które każdy z nas może przełożyć na swoje życie. Dziś prezentujemy te, naszym zdaniem, najlepsze!




LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj