Media zostały zaplanowane i kupione przez Havas Media.
Celem kampanii jest zaprezentowanie urządzenia jako technologicznej innowacji umożliwiającej lekarzom przeprowadzanie badania ultrasonograficznego w każdej sytuacji.
Zobacz również
Bycie liderem technologicznym w kategorii urządzeń USG to dla firmy Philips już tradycja. Projektujemy i wytwarzamy najbardziej zaawansowane głowice, umożliwiające najwyższej jakości obrazowanie. Niestety, dostęp do nich bywa ograniczony, co sprawia, że USG nie jest wykorzystywane w diagnostyce tak jak powinno – jako źródło szybkich i właściwych informacji. Philips Lumify ma to zmienić. Wysokiej jakości zdjęcia USG pojawiają się błyskawicznie, dosłownie na dłoni, skracając proces decyzyjny do minimum – stwierdza Marta Wojkowska, Dyrektor Marketingu Philips Polska.
Kampania zrywa z tradycyjnym podejściem do komunikacji na rynku medycznym. Silna obecność w mediach społecznościowych, współpraca z liderami opinii oraz szerokie wykorzystanie treści tworzonych przez użytkowników będzie uzupełnione obecnością w mediach tradycyjnych, na warsztatach i podczas wydarzeń branżowych. Plan aktywacji obejmuje także kompleksowe działania edukacyjne skierowane do lekarzy, którzy nie korzystali do tej pory z urządzeń USG w swojej praktyce lekarskiej.
Chcemy być pionierem komunikacji na rynku healthcare. Philips Lumify to przełomowa innowacja technologiczna, a przełamywanie barier jest wpisane w DNA tej marki. Dlatego komunikujemy się tam, gdzie sprzęt medyczny jeszcze się nie pojawiał, z treściami, które do tej pory były wykorzystywane raczej w świecie nowoczesnych technologii niż healthcare. W ten sposób tworzymy podwaliny komunikacji kategorii medtech. To dla nas wyjątkowe doświadczenie – mówi Elżbieta Twardowska, strategy Director Ogilvy & Mather.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing