Martin z branżą telewizyjną i reklamową związany jest od ponad 10 lat. Po studiach na Uniwersytecie Śląskim, na kierunku -organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej rozpoczął pracę w Telewizji Polsat na stanowisku kierownika produkcji.Realizował takie projekty: Jak Oni Śpiewają, Muzodajnia Gwiazd, Sylwestrowa Moc Przebojów, Mikołajkowy Blok Reklamowy, Must Be The music. Zajmował się koordynacją emisyjną materiałów multimedialnych, m.in. dla: mBank, Sephora, DunkinDonuts. W agencji Open Gate będzie odpowiadał za produkcję i koordynację działań dla takich marek jak PLAY oraz UPC w obszarze Digital Signage. Będzie również zajmował się rozwojem wirtualnej postaci Interactive Person.
Kamil związany z branżą reklamową jako Motion Designer, pracował dla takich Klientów jak: Mlekovita, Orange, PKO BP, Eutel i będzie wsparciem dla działu Motion Design przy projektach video-animacyjnych dla takich marek jak Cinema City, LeasePlan Polska oraz PLAY i wiele innych.
Zobacz również
Zespół Open Gate liczy 28 osób i działa w obszarze obsługi i planowania kampanii Social Media, kampanii internetowych oraz animacji produktowych Digital Signage rozwija też własne narzędzia do optymalizacji kampanii online jak i tworzenia dedykowanych rozwiązań dla klientów.
Agencja planuje dalszą rekrutacje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]