Ciało metaforą rozchodzącej się po świecie energii. General Electric urzeka nową kreacją

Ciało metaforą rozchodzącej się po świecie energii. General Electric urzeka nową kreacją
Marka General Electric wykorzystała w swojej nowej reklamie elementy tańca nowoczesnego, by uzmysłowić nam, jak dystrybuuje się energię na świecie.
O autorze
1 min czytania 2017-06-14

Ciała tancerzy miały naśladować energię, która wytwarza się z odnawialnych źródeł, by mogła zostać rozdysponowała sieciami elektrycznymi marki GE. Dzięki ekspresji w tańcu możemy odnotować m.in: przerwy w dostawie prądu.

Efekty wizualne opracował specjalny zespół przy wykorzystaniu technologii: Lightcraft Prevision i Microsoft Kinect, posiłkując się czujnikami głębokości, by zanotować ruchy tancerzy w trzech wymiarach.

GE ma nadzieję, że inicjatywa „urzeknie formą i uświadomi konsumentów o sposobie, w jaki firma wykorzystuje swoje rozwiązania w dystrybucji energii na świecie”.

Taniec wyreżyserowała znana na całym świecie Cynthia Geffon.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Taniec to forma sztuki, ekspresji. Jakiś czas temu w Internecie głośno było o reklamie KENZO. Piękna przestrzeń, piękni ludzie i kobieta, która, jak się później okazuje, nie do końca dobrze czuła się w takiej scenerii. Dzięki tańcu pokazała nam skrywaną przed wszystkimi „dziką” osobowość.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Znacie inne, taneczne kreacje? 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się