Ciała tancerzy miały naśladować energię, która wytwarza się z odnawialnych źródeł, by mogła zostać rozdysponowała sieciami elektrycznymi marki GE. Dzięki ekspresji w tańcu możemy odnotować m.in: przerwy w dostawie prądu.
Efekty wizualne opracował specjalny zespół przy wykorzystaniu technologii: Lightcraft Prevision i Microsoft Kinect, posiłkując się czujnikami głębokości, by zanotować ruchy tancerzy w trzech wymiarach.
Zobacz również
GE ma nadzieję, że inicjatywa „urzeknie formą i uświadomi konsumentów o sposobie, w jaki firma wykorzystuje swoje rozwiązania w dystrybucji energii na świecie”.
Taniec wyreżyserowała znana na całym świecie Cynthia Geffon.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Taniec to forma sztuki, ekspresji. Jakiś czas temu w Internecie głośno było o reklamie KENZO. Piękna przestrzeń, piękni ludzie i kobieta, która, jak się później okazuje, nie do końca dobrze czuła się w takiej scenerii. Dzięki tańcu pokazała nam skrywaną przed wszystkimi „dziką” osobowość.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Znacie inne, taneczne kreacje?