W Internecie musisz być jak łasica. OLX startuje z nową kampanią stylizowaną na film „Chłopaki nie płaczą”

W Internecie musisz być jak łasica. OLX startuje z nową kampanią stylizowaną na film „Chłopaki nie płaczą”
Szefa i Bolca mieliśmy okazję poznać już kilkanaście lat temu. Aktorzy z "Chłopaki nie płaczą" spotkali się ponownie na planie zdjęciowym w zupełnie innej odsłonie. Tym razem ostrzegają przed zakupami przez internet.
O autorze
0 min czytania 2017-06-20

W dwuminutowym filmie gangsterzy dają rady, dzięki którym bezpiecznie możemy korzystać z serwisów ogłoszeniowych w Internecie. „Nie ma szmalu – nie ma towaru” zobaczcie pierwszy odcinek miniserialu OLX.

Kolejne odcinki „Szefa Internetów” będą publikowane w kolejnych dniach na profilach OLX w Social mediach. Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja 23heroes.

Jak podoba się Wam pomysł na kampanię? 

Zobaczcie inne ciekawe spoty OLX:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Niedawno widzieliśmy kampanię reklamową Aleo, internetowej platformy handlowej dla firm, w której udział wziął Szef wszystkich szefów.

Mogliśmy wreszcie dowiedzieć się, dlaczego Magdzie Gessler nie smakował gulasz, dlaczego według Wojciecha Cejrowskiego kury powinny być w każdym domu.