ISCS Solal Marketing Awards to najważniejsze nagrody w branży retail.
– Te statuetki to najważniejsze nagrody marketingowe w branży retail. Jestem dumna, że aż w dwóch kategoriach, jury przyznało złote nagrody właśnie Posnanii. Tym bardziej, iż do konkursu stanęło wiele wspaniałych kampanii realizowanych przez centra handlowe w całej Europie i Afryce Południowej. Zgodnie z naszym mottem „iconic places” staramy się tworzyć i realizować innowacyjne przedsięwzięcia, wychodzące poza utarte schematy i wyznaczające trendy dla całej branży. Tym bardziej cieszymy się, iż nasze wysiłki zostają zauważone i docenione nie tylko w Polsce. Zapewniam, że nie osiądziemy na laurach, a kolejne kampanie będą równie ciekawe, odkrywcze, ale zarazem skupione na celach, które nam przyświecają. Posnania to miejsce szczególne, jedyne w swoim rodzaju i tak zamierzamy je promować – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.
Zobacz również
Nagrodzona kampania otwarcia miała na celu osadzenie Posnanii w świadomości klientów jako nowego lifestylowego miejsca na mapie Poznania. Szeroko zakrojona, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa bazująca na innowacyjnej linii kreatywnej zakończona wielką, czterodniową galą otwarcia, w której uczestniczyły polskie i międzynarodowe gwiazdy była transmitowana na żywo ze specjalnie stworzonego studia telewizyjnego – Posnania Live. Gościem specjalnym była hollywoodzka gwiazda Eva Longoria, która dokonała uroczystego otwarcia Posnanii. Kampania promowała Posnanię jako miejsce lifestylowe, z innowacyjnymi usługami, które na nowo zdefiniowały standardy wygody i przyjemności zakupów.
Posnania zdobyła również główną nagrodę Solal w kategorii budowania świadomości marki, za projekt IN POSNANIA. Również ta kampania przełamywała dotychczasowe standardy postrzegania obiektu handlowego. W ascetycznej przestrzeni centrum, jeszcze w fazie jego budowy, zrealizowano dedykowaną sesję zdjęciową, autorstwa światowej sławy, pochodzącego z Poznania, fotografa Szymona Brodziaka. Cykl 19 czarno-białych fotografii, przedstawiających absolwentki Poznańskiej Szkoły Baletowej na tle surowych wnętrz można było podziwiać na wystawie plenerowej w przestrzeni przed Posnanią, a także w prestiżowym albumie wydanym po jej realizacji.
Posnania jest najnowszym, flagowym projektem deweloperskim spółki Apsys w Polsce. Centrum otwarto w październiku 2016 r. Na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej znajduje się tu 300 marek lokalnych i globalnych, w tym moda, usługi, restauracje i kawiarnie, multipleks, klub bilardowy i kręgielnia, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. Posnanię wyróżnia szeroki zakres usług, w tym „collect & try”, „hands free shopping” i „valet parking” oraz usługi specjalnie dedykowane rodzinom, rowerzystom i zmotoryzowanym. Obsługa klienta, w tym wykorzystanie nowych technologii, multimedia, design i architektura współtworzą unikalny „customer experience”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
ICSC Solal Marketing Awards to najważniejsze i najbardziej prestiżowe nagrody w branży marketingu centrów handlowych. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC). W konkursie zostają wyłonione najlepsze i najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing