Marcin Hołyst posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamy i marketingu.
Przez ostatnie 4 lata prowadził własną agencję PJP Media, współpracującą m.in. z takimi markami jak: Motointegrator/Inter Cars, Husqvarna, Gardena, MAN Truck & Bus, Stokrotka. Wcześniej był związany z siecią reklamy video Instream Media, oferującą możliwość reklamy kierowanej do polskiego użytkownika na najbardziej prestiżowych światowych serwisach. Swoją karierę w branży marketingu internetowego rozpoczął w BizOn media (ARBOinteracitive Polska) na stanowisku New Business Managera.
Zobacz również
Do zadań nowego prezesa należy kompleksowy rozwój firmy i jej strategicznych obszarów. Celem Marcina Hołysta w kontekście rozwoju platformy jest wprowadzenie nowych funkcjonalności, przydatnych m.in. dla domów mediowych czy agencji oraz zwiększanie prostoty i intuicyjności rozwiązania. Catvertiser zajmuje się również obsługą kampanii reklamowych na Facebooku – działamy jako agencja korzystająca z własnej platformy i wiedzy doświadczonych ekspertów. W tym obszarze także spodziewamy się dynamicznego powiększenia portfolio klientów, na co wpływ będzie miała wzmożona promocja marki w Polsce i na świecie – zapowiada nowy prezes Catvertiser.
Marcin Hołyst zastąpił na stanowisku Grzegorza Berezowskiego, twórcę platformy i założyciela firmy. Berezowski ustąpił z funkcji prezesa Catvertiser, aby skoncentrować swoje działania na rozwoju drugiej spółki – NapoleonCat.
Catvertiser to narzędzie optymalizujące kampanie reklamowe na Facebooku. Dzięki takim funkcjonalnościom jak: kampanie w modelu CPA, zaawansowana promocja postów czy integracja z Google Analytics, stanowi on świetną alternatywę dla standardowych narzędzi reklamowych Facebooka. Klientami platformy są domy mediowe, agencje social media i reklamowe oraz marki z Polski, Europy, Azji oraz obu Ameryk, które cenią polską platformę za możliwość szybkiej i przejrzystej optymalizacji efektów kampanii i zmniejszanie jej kosztów. Catvertiser jest jedną z 24 spółek wspieranych przez fundusz venture capital KnowledgeHub.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing