Jak być pierwszym w wyszukiwaniach Google?

W jaki sposób określić cele i strategię pozycjonowania? Jak efektywnie współpracować z wyszukiwarką Google, aby uzyskać ruch, który przełoży się na realizację celów bizneso-wych? Odpowiedzi na te pytania udzieli już 29 czerwca (czwartek) Sławomir Borowy – właściciel agencji „Asante”...
O autorze
1 min czytania 2017-06-22

…specjalista od realizacji strategii SEO dla dużych marek.

Podczas warsztatów z podstaw pozycjonowania zostaną poruszone m.in takie kwestie jak: po-zycjonowanie w Google Maps oraz określanie celów, strategii i budżetowania SEO. W trakcie szkolenia Sławomir Borowy opowie uczestnikom jak wygląda współpraca z agencjami SEO, a także czym jest content marketing. Dodatkowo podzieli się wiedzą dotyczącą trendów optymali-zacji SEO w 2017 roku oraz nowoczesnych metod pozyskiwania linków.

Podczas warsztatów przewidziana jest również sesja pytań i odpowiedzi. Wydarzenie skiero-wane jest do przedsiębiorców, startupowców oraz osób, które pragną rozpocząć swoją przygo-dę z pozycjonowaniem stron internetowych.

Warsztaty poprowadzi Sławomir Borowy – właściciel agencji Asante, który pierwsze kroki w SEO stawiał w 2004 roku. Specjalista od konsultacji i realizacji strategii SEO dla dużych marek. Obok serii szkoleń z SEO i analityki internetowej był również wykładowcą projektu „Google In-ternetowe Rewolucje” oraz prowadzącym jednego z największych wydarzeń w branży -– „Fe-stiwalu SEO”, który corocznie odbywa się w Katowicach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szkolenie pt. „SEO od podstaw, czyli jak być pierwszym w wyszukiwaniach Google?” odbędzie się 29 czerwca (czwartek) w godzinach 18.00-19.30 w Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni co-workingowej usytuowanej w Silesia City Center, przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach.

Warsztaty są bezpłatne, ilość miejsc jest ograniczona do 10. O udziale w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisy prowadzone są przez stronę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się