Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Sokół w kolejnej odsłonie kampanii AXE Find Your Magic przygotowanej przez DDB&Tribal

Agencja DDB&tribal kolejny rok z rzędu przygotowała kampanię dla marki kosmetyków z portfolio Unilever. Bohaterem filmu jest Wojtek Sokół Sosnowski, który w poprzedniej kampanii AXE użyczył głosu w spocie telewizyjnym.
O autorze
0 min czytania 2017-06-23

Spot wyreżyserował Krzysztof Kiziewicz, produkcją zajęła się Papaya, media zaplanował dom mediowy Mindshare, działania PR wspiera Atelier PR.

W tegorocznej odsłonie planowana jest również aktywacja konsumencka.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj