W nowym spocie Czerwony Krzyż zachęca do niesienia pomocy.
Francuski oddział Czerwonego Krzyża przedstawia nam obraz starszej kobiety, który ma dawać przykład, że niezależnie od wieku możemy nieść pomoc. W momencie, w którym „Super Babcia” zdaje sobie sprawę, że może uratować komuś życie – nie waha się ani chwili! A Ty, byłbyś do tego zdolny?
Zobacz również
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
Na końcu autorzy spotu odkrywają przed nami przesłanie reklamy. Reklama w dość dosadny sposób pokazuje, jak ważne jest wsparcie finansowe dla organizacji pozarządowych. Gest pomocy porównuje do heroicznej akcji ratunkowej, której nie powstydziłyby się gwiazdy Mission Impossible!
Za produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja Altmann + Pacreau.
Spot jest częścią kampanii promującej pomoc oddziałom Czerwonego Krzyża.
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Temat marketingu, finansowania i promocji w organizacjach pozarządowych nigdy nie był łatwym kawałkiem chleba. Małe organizacje nie posiadają zawrotnych budżetów na reklamowanie się w mediach. Więcej o tym przeczytasz → tutaj.