EB stworzyło ideę TYMCZASEM. Reklama przybrała formę manifestu kulturowego, który ma obrazować czas pomiędzy młodością a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować.
EB chce dzięki temu pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie – mówi Igor Zajda, Brand Manager marki EB.
Zobacz również
To dla młodych ludzi EB zmienia się, a właściwie pisze nową historię. Prezentuje nowe logo, opakowania i wdraża nowe formy komunikacji.
Zobaczcie, jak EB zaprasza do bycia TU i TERAZ:
Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Według AXE młodzi mężczyźni żyją w świecie wypełnionym etykietami. Powtarza się im, co wolno, a czego nie, w efekcie przez presję społeczeństwa czują się zaszczuci.
Kampania #isitokforguys powstała, aby wyzwolić facetów spod nacisku „bycia mężczyzną” i uprawnić ich do tego, aby byli, kimkolwiek chcą być, tu i teraz.
PS2
Niedawno Allegro opublikowało spot pod tytułem “Lemoniada”, w którym pokazuje jak wspólnie osiągnąć sukces. Uświadamia, że nawet w młodym wieku, jeśli czegoś bardzo chcemy, jesteśmy w stanie to zrealizować!