Umowa pomiędzy Browarem Pilsweizer a Carrefour Polska zapewnia obecność piw Pilsweizera w trzech magazynach centralnych Carrefoura, co oznacza, że będą one dostępne w dużej części sieci sklepów tej marki (a pod szyldem Carrefour Polska działa w Polsce ponad 800 sklepów w kilku formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych).
W Carrefourach pojawi się 14 piw marki Pilsweizer, będą to piwa: Góralskie, Premium, Exclusive, Grybów, Lach, Strong, Femme Fatale, Czechosłowackie, Svejkove, Krzepkie, Trzcinowe, Aloesowe, Andy’s ESB, Bock.
Zobacz również
Jest to już trzecie tak ważne dla Browaru Pilsweizer wydarzenie w ostatnich miesiącach, jeśli chodzi o poszerzanie sieci sprzedaży. Od kilku tygodni piwa Pilsweizera są obecne w hipermarketach Auchan oraz sieci sklepów Simply Market w całej Polsce, a także w części sieci Eurocash.
W 2016 r. Browar Pilsweizer zwiększył produkcję i sprzedaż piwa o ponad 40 proc. w stosunku do roku 2015. Roczna produkcja browaru osiągnęła rekordowy poziom 14,2 tys. hektolitrów. Plan na 2017 r. zakłada zbliżenie się do pułapu 20 tys. hektolitrów wyprodukowanego (i sprzedanego) piwa.
Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych – w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa. Browar Pilsweizer jest obecnie jedynym browarem regionalnym w Małopolsce i na Podkarpaciu. W planach jest rozbudowa browaru o hotel i ośrodek Spa (które będą mieścić się w zrewitalizowanych budynkach starego browaru).
Słuchaj podcastu NowyMarketing