W ramach jednego z zadań specjalnych reZigiusz wziął udział w wyprawie do studia Paramount Pictures, z którego relacjonował kulisy powstawania filmu „Transformers: Ostatni Rycerz”. W transmisji pojawiły się rekwizyty ze studia oraz ciekawostki o najnowszej produkcji, w tym odniesienia do polskich korzeni filmu.
Drugim zadaniem specjalnym było lokowanie filmu w produkcji Comedy Central „Blok Ekipa”.
Zobacz również
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
W jednym z odcinków serialu główni bohaterowie trafiają w internecie na zwiastun Transformersów i po jego obejrzeniu postanawiają ożywić samochód jednego z nich, robiąc z niego własnego autobota.
Za realizację kampanii, strategię i egzekucję mediową działań odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Kampanię zrealizowano we współpracy z marką Uber.

„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci