Blok Ekipa i reZigiusz promują długo wyczekiwany film „Transformers: Ostatni Rycerz”

Blok Ekipa i reZigiusz promują długo wyczekiwany film „Transformers: Ostatni Rycerz”
Najnowszy film Michaela Baya zadebiutował na ekranach polskich kin 23 czerwca. W ramach akcji promocyjnej reZigiusz i Blok Ekipa połączyli siły i stworzyli kampanię promującą film.
O autorze
0 min czytania 2017-06-27

W ramach jednego z zadań specjalnych reZigiusz wziął udział w wyprawie do studia Paramount Pictures, z którego relacjonował kulisy powstawania filmu „Transformers: Ostatni Rycerz”. W transmisji pojawiły się rekwizyty ze studia oraz ciekawostki o najnowszej produkcji, w tym odniesienia do polskich korzeni filmu.

Drugim zadaniem specjalnym było lokowanie filmu w produkcji Comedy Central „Blok Ekipa”.

W jednym z odcinków serialu główni bohaterowie trafiają w internecie na zwiastun Transformersów i po jego obejrzeniu postanawiają ożywić samochód jednego z nich, robiąc z niego własnego autobota.

Za realizację kampanii, strategię i egzekucję mediową działań odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Kampanię zrealizowano we współpracy z marką Uber.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj