Do zadań agencji należy wsparcie kreatywne oraz strategiczne związane z obecnością marki Id’eau w Internecie, planowanie oraz obsługa mediów społecznościowych marki (Instagram oraz Facebook), kampanie efektywnościowe na Facebooku oraz Instagramie, a także działania z zakresu influencer marketingu.
Agencja razem z #PRsense odpowiedzialną za Public Relations marki, od grudnia 2016r. przekonuje Internautów o tym, że z “Wodą [Id’eau] mogą więcej!”.
Zobacz również
Do ostatnich zadań agencji More Bananas należało wsparcie agencji Cut The Mustard w zakresie obsługi mediów społecznościowych oraz influencer marketingu w kampanii #30DniDoIdeau.
Wspólnie z firmą Newspoint został stworzony także raport medialny oparty na monitoringu sieci, w którym przeczytać można o tym jak Polscy internauci konsumują wodę.
Raport można pobrać bezpłatnie tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing