Performics będzie odpowiadać za obsługę W.KRUK w obszarach SEO, PPC, paid social, programmatic, afiliacji, e-mail marketingu oraz zapewnienia wsparcia w zakresie analityki internetowej sklepu wkruk.pl.
Performics współpracowała z W.KRUK na zasadach projektowych od dwóch lat, poszukując nowych rozwiązań i testując innowacyjne narzędzia w zakresie wsparcia e-commerce. Kluczem tych działań jest segmentacja użytkowników i personalizacja komunikacji. W czasie rozwijającej się współpracy Performics dodał do zakresu swoich usług dla W.KRUK m.in. afiliację, współpracę z wieloma sieciami mailingowymi oraz integrację z inteligentnymi feedami produktowymi, które na podstawie algorytmów dobierają najbardziej efektywne produkty dla każdego kanału.
Zobacz również
– W rozwijającej się współpracy z W.Kruk zależy nam szczególnie na połączeniu dwóch światów – ponadczasowej biżuterii i twardego świata liczb i danych sprzedażowych. W warunkach bardzo silnego w branży towarów luksusowych efektu ROPO – celem naszych działań jest odwzorowanie w świecie online atmosfery, jaką stwarza profesjonalny sprzedawca w salonie W.KRUK. Bardzo się cieszymy, że wspólnie z jedną z najdłużej istniejących polskich firm możemy odtwarzać to unikatowe doświadczenie podczas zakupów online, ale przede wszystkim, że przynosimy klientowi realną sprzedaż. – mówi Tomasz Leśniak, Performance Planner
Wartość budżetu oraz termin obowiązywania umowy nie zostały ujawnione.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]