Członkowie Zarządu zaprezentowali strategiczne projekty statutowe i komercyjne, etapy ich realizacji oraz poinformowali członków o kluczowych zmianach w działalności Stowarzyszenia. Zostały również zatwierdzone zmiany członkowskie oraz odbyły się wybory uzupełniające do Zarządu SAR.
Kluczowe informacje i zmiany:
Zobacz również
-
Dialog branżowy wkracza w nową fazę – SAR zaprasza PSML do wspólnego monitorowonia standardów przetargowych. Członkowie PSML zostaną zaproszeni do współtworzenia strony przetargowej,
-
SAR rozszerza kategorie członkowskie – po agencjach reklamowych, mediowych, eventowych, brand design do SAR’u dołączyły agencje strategiczne i wspólnie z agencjami brand design tworzą nowy klub PKB – Polski Klub Brandingu,
-
8 nowych agencji dołączyło do grona agencji zrzeszonych w SAR. Są to: Touch Ideas, Spark Strategy, Synergion, CPC Brand Consultants, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, TalentMedia, Albedo Marketing, TWIN,
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
SAR otwiera się na agencje technologiczne i zamierza utworzyć klub Digital Production Exelence,
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
Zostało wystosowane zaproszenie do środowiska firm produkujących filmy reklamowe z koncepcją powołania klubu Film Production Exelence,
-
Projekty szkoleniowe szkoły zyskują nowy CI i markę parasolową : SAR – Szkoła marki,
-
Znacząco zwiększyła się liczba podmiotów uczestniczących w konkursach organizowanych przez SAR oraz wzrosła liczba samych zgłoszeń, np. w Effie z 194 na 219, a w KTR z 1097 na 1210,
-
SAR poza dotychczasowymi badaniami płac, stawek godzinowych i polityk płacowych rozpoczyna badanie marżowości w branży,
-
Wobec zakończonej drugiej kadencji Marcina Gaworskiego oraz Michała Kazimierczaka wybrano nowych członków Zarządu: Michała Wroneckiego – Brasil, Dariusza Andriana – VML, Szymona Walkiewicza – Walk.
-
Małgosia Węgierek z Havas Media została wybrana ponownie na kolejna kadencję.
Wybory uzupełniające do Zarządu SAR:
Odbyły się wybory uzupełniające do Zarządu SAR, jego obecny skład wygląda następująco:
-
Szymon Gutkowski, DDB – Prezes Zarządu
-
Izabela Albrychiewicz, MEC
-
Przemysław Bogdanowicz, 2012 Agency
-
Agata Szeliga-Staszkiewicz, Isobar Poland Group
-
Małgorzata Węgierek, Havas Media Group
-
Dariusz Andrian, VML
-
Szymon Walkiewicz, Walk
-
Michał Wronecki, Brasil