Nowy MAN TGE to innowacyjny pojazd firmy MAN Truck & Bus z kategorii samochodów dostawczych. Jego komunikacja na polskim rynku kierowana jest do klientów wykorzystujących w swojej pracy lekkie samochody użytkowe. Agencja S4, współpracująca już po raz kolejny z firmą MAN Truck & Bus Polska, opracowała koncept kreatywny kampanii wizerunkowo-produktowej z udziałem Wojciecha Manna. Autorami realizowanego pomysłu na kampanię są Norbert Wawro oraz Jarosław Pawłowski.
Zaangażowany w projekt Wojciech Mann pojawia się w spotach radiowych, jego postać wykorzystana jest też w niestandardowych narzędziach sprzedażowych (prezentacja AR), jakie przygotowało S4. To już kolejna odsłona jego współpracy z firmą MAN Truck & Bus Polska, a wcześniejszy projekt, w którym uczestniczył – „MAN mówi sam za siebie”, został nagrodzony w 2014 podwójnym Golden Arrow.
Zobacz również
„Bardzo cenimy sobie współpracę z Panem Wojciechem Manem i cieszymy się, że po raz kolejny jest on głosem MANa. Mamy nadzieję, że kampania ponownie odniesie sukces i spotka się z pozytywnymi reakcjami naszych klientów ” – tak o kooperacji ze znanym dziennikarzem mówi Beata Galas – Marketing Manager MAN.
Kampania “To nie VAN to MAN. Nowy MAN TGE” ruszyła w radio 19 czerwca i będzie trwała do 15 sierpnia, towarzyszą jej działania online oraz sprzedażowe b2b z wykorzystaniem m.in. standów multimedialnych oraz aplikacji AR. Dodatkowo kampania promocyjna MAN TGE obejmuje działania online ze szczególnym naciskiem na social media.
Po stronie agencji S4 za realizację projektu odpowiada szeroki zespół kreatywny oraz digital, prowadzony przez Monikę Skalską – group account managera. Po stronie MAN Truck & Bus Polska odpowiedzialnymi za tę realizację są: Beata Galas – Marketing Manager oraz Grzegorz Rogalewicz – dyrektor sprzedaży MAN VAN.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing