A co, jeśli promuje się zdrowo wyglądające kobiety z rozstępami?
Uwagę specjalistów od reklamy i wszystkich kobiet na świecie zwróciła marka odzieżowa Asos, która pokazała w sieci zdjęcia pięknych kobiet w strojach kąpielowych. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zdjęcia zaprezentowane przez markę nie są wyretuszowane! Modelki pokazują jak w rzeczywistości wyglądają kobiece ciała.
Zobacz również
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
Czy rozstępy, znamiona i blizny po trądziku powodują, że kobiety przestają być piękne? Jasne, że nie! Klienci marki są zachwyceni nowym i naturalnym wizerunkiem kobiet!
Jednak nie wszystkie użytkowniczki Internetu są tak entuzjastyczne. Niektóre ciągle uważają, że modelki są za chude, a pokazanie rozstępów na skórze nie pomaga walczyć z nierównościami w świecie mody.
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
A jakie jest Wasze zdanie? Podoba się Wam kampania marki?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
We wszystkich kobiecych pismach, ale także na forach internetowych i portalach plotkarskich znajdziemy porady mówiące, że seksowna bielizna potrafi dodać pewności siebie, nawet jeśli nikt oprócz nas samych jej nie widzi. Jednak, czy po przejściu operacji, chorób czy posiadaniu stomii kobiety nadal potrafią czuć się silne i seksowne?
Więcej o kampanii bielizny dla kobiet po operacji → tutaj.