…krakowskiej spółki na Envolved.
Loyalty Shop została założona w 2012 roku przez Piotra Krzeszowiaka i Jana Boluminskiego, będącego jednocześnie współzałożycielem niemieckiej spółki-matki. Do głównych kompetencji zespołu należy strategiczny, operacyjny i analityczny CRM, ze szczególnym naciskiem na bazodanowe rozwiązania lojalnościowe oraz zarządzanie omni-channel. Firma realizowała projekty m.in. dla Media-Saturn Holding Polska, Żabka Polska oraz klubu piłkarskiego Lech Poznań.
Zobacz również
Envolved to wiodący na rynkach DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) specjaliści w zakresie zarządzania ukierunkowanego na klientów (”customer-centric management”). Liderami zespołu są pionierzy nowoczesnego CRM, rozwiązań dla marketingu relacji i innowacyjnych narzędzi zwiększających lojalność klientów. Jan Boluminski tworzył jako współzałożyciel firmy Loyalty Partner multipartnerski program Payback. W ostatnich latach zasiadał też w radzie doradczej Lufthansa Miles & More, jednej z największych platform lojalnościowych na świecie. Markus Lessing, który dołączył do Envolved na początku 2016 roku, odpowiadał za dział CRM Consulting w centrali arvato Bertelsmann. Kierował także drugim największym programem lojalnościowym w Niemczech – DeutschlandCard. Polskim oddziałem Envolved zarządza Piotr Krzeszowiak, od prawie 20-u lat zajmujący się doradztwem w zakresie CRM i bazodanowego marketingu. Wcześniej współpracował on z Janem Boluminskim i częścią monachijskiego zespołu w firmie doradczej Client Vela, sprzedanej w 2009 roku koncernowi Swiss Post Solutions.
Zespół Envolved to 35-u doświadczonych doradców, wspierających duże międzynarodowe korporacje, jak również liderów z sektora średnich przedsiębiorstw. Poza siedzibami w Monachium i Krakowie, od początku 2017 roku firma działa również ze swojego biura w Londynie. Spektrum doradztwa obejmuje cały łańcuch wartości – od strategii, po wdrożenia projektów wraz z mierzalnymi wynikami. Konsultanci Envolved wykorzystują zintegrowane podejście doradcze, które stawia klientów w centrum podejmowanych działań. Doradcy Envolved angażowani są głównie we wdrażanie i optymalizację rozwiązań dla CRM, Loyalty, Customer Experience Management, komunikacji wielokanałowej, zarządzania omni-channel i segmentacji klientów. Ponadto, firma wspiera inwestorów i fundusze inwestycyjne w ramach projektów M&A, w zakresie modeli biznesowych oraz kapitalizacji wartości klientów. Z kompetencji konsultantów korzystają firmy z różnych branż, głównie handlu, usług, transportu, turystyki, paliw i energetyki. Envolved realizowało projekty m.in. dla Breuninger, D&B, DeutschlandCard, Edeka, Esso/Exxon, HSE24, Media-Saturn Holding, Kolei Austriackich ÖBB, Lufthansa Miles & More oraz Peri.
„Dzięki jeszcze głębszej integracji zespołów jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom w Polsce szeroki zakres kompetencji, opartych na naszym długoletnim międzynarodowym doświadczeniu. Możliwość dzielenia się wiedzą i doświadczeniem podkreśla nazwa naszej firmy ”Envolved” – wywodząca się od angielskiego ’’Enable through involvement” („Aktywuj przez zaangażowanie” – tłum.). Nasze hasło odnosi się do dwóch kluczowych wymiarów, bowiem aktywujemy zarówno klientów, jak i departamenty wspieranych przez nas organizacji” – tłumaczy Piotr Krzeszowiak.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Podobnie jak na innych zagranicznych rynkach, także w Polsce widzimy duże zapotrzebowanie na kompetentne wsparcie przy wdrażaniu klientocentrycznych strategii i narzędzi biznesowych. Coraz więcej polskich firm podejmuje się przeformułowania modeli biznesowych i pełnego ukierunkowania swoich działań na klientów. Jesteśmy przekonani, że oferowane przez nas kompetencje, scalone pod wspólnym dachem Envolved, przyniosą naszym klientom w Polsce jeszcze więcej korzyści” – dodaje Jan Boluminski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing