Zaczynała przy produkcji programów rozrywkowych TVN: X Factor, Mam Talent. Następnie pracowała w TVN Online, gdzie odpowiedzialna była za produkcje contentu dla TVN.pl ora Player.pl. W Papaya od ponad dwóch lat, realizowała projekty dla takich klientów jak: Toyota, McDonald’s, Play, Rossmann a w ostatnim czasie branded content web series dla marki AXE. W ramach nowych obowiązków Antonina Scipio del Campo będzie odpowiedzialna za realizacje autorskich projektów contentowych Papayi oraz wspierać rozwój działu innowacji.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]