Treści przedstawiane na koncie mają inspirować użytkowników do publikowania atrakcyjnych zdjęć i oznaczania ich hasztagiem #mamsmakanamaka. Wybrane zdjęcia fanów McDonald’s Polska zostaną wzbogacone inwencją artystyczną znanych polskich ilustratorów. Efektem będą ich prace publikowane na profilu @mamsmakanamaka zgodnie z trendem wykorzystywania w komunikacji marketingowej
User-Generated Content. Koncepcja działań, które realizowane będą na Instagramie, zakłada łączenie dwóch światów: użytkowników oraz ilustratorów, oraz wpisywanie ich w aktualną filozofię komunikacyjną McDonald’s Polska.
Zobacz również
Zaangażowanie agencji 24/7 Communication w aktywność McDonald’s Polska na Instagramie ma charakter współpracy długofalowej. Pomysłodawca projektu, 24/7Communication, odpowiada za produkcję materiałów, moderację profilu, jak również współpracę z wybranymi polskimi ilustratorami.
Link do profilu @mamsmakanamaka na Instagramie.
17 lat współpracy 24/7Communication z McDonald’s Polska
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
24/7Communication współpracuje z McDonald’s Polska od 2000 roku. W ramach współpracy agencja prowadzi zintegrowane działania z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej obejmujące współpracę z mediami tradycyjnymi oraz nowymi, a także digital influencerami. Opracowuje również strategie komunikacyjne dla firmy oraz organizuje eventy. Za pracę zespołu realizującego działania dla McDonald’s Polska odpowiada Katarzyna Jędrek-Giza.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ponadto agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie fanpage’a marki McDonald’s Polska. Dział Social Media w 24/7Communication, kierowany przez Hannę Czacharowską, to grupa specjalistów i pasjonatów mediów społecznościowych.