Foszer Sawicki współpracuje z Web Summit

Dom produkcyjny Foszer Sawicki rozpoczął współpracę z Web Summit, największą i najbardziej wpływową konferencją technologiczną na świecie.
O autorze
1 min czytania 2017-07-13

Polacy są odpowiedzialni za stworzenie i produkcję materiałów wideo dla flagowej konferencji odbywającej się w Lizbonie, oraz innych eventów organizowanych przez zespół z Dublina: Collision Conference w Nowym Orleanie i RISE w Hong Kongu.

Jesteśmy podekscytowani wspólnym projektem z Web Summit. Nasi partnerzy z Dublina znają nasze możliwości i dotychczasowe realizacje, a my wiemy iż jakość dostarczanego im kontentu musi być na najwyższym poziomie” – mówi Maciek Sawicki, Creative Director w Foszer Sawicki.

Zespół produkcyjny ma już za sobą pierwsze realizacje. Ekipa uczestniczyła w odbywającym się w maju 2017 Collision Conference w Nowym Orleanie i właśnie zakończyła produkcję materiałów, które obejmowały relację z eventu, wywiady z prelegentami i materiały promocyjne.

Collision Conference to jedna z największych konferencji technologicznych w Stanach Zjednoczonych, którą odwiedza ponad 20,000 osób, przedstawiciele mediów, inwestorzy i managerowie spółek znajdujących się w zestawieniu Fortune 500 z ponad 100 krajów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tegorocznej edycji prelegentami byli między innymi Chris Sacca, założyciel Lowercase Capital, Alexis Ohanian, założyciel Reddit, czy Kevin Lin, założyciel platformy Twitch. Dodatkowo można było posłuchać zaangażowanych w biznes celebrytów, takich jak zdobywca Grammy Wyclef Jean, czy aktorki: Sophia Bush i Alysia Reiner.

Web Summit to nasz kolejny międzynarodowy partner, dla którego produkujemy materiały na całym świecie. W zeszłym roku realizowaliśmy projekty w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej czy Azji. W tej chwili nasz zespół jest Hong Kongu. Produkcje na innym kontynencie wymagają od nas jeszcze bardziej zaawansowanego planowania niż produkcje w Europie. Cieszymy się, że tak duże światowe marki decydują się na pracę z domem produkcyjnym z Polski.” – dodaje Bartłomiej Foszer, Managing Director w Foszer Sawicki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się