Up&More ponownie dla mPay

Agencja interaktywna Up&More po raz kolejny wspiera mPay w zakresie internetowych kampanii efektywnościowych. Tym razem zadaniem agencji jest wsparcie projektu „Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay” za pomocą AdWords.
O autorze
1 min czytania 2017-07-20

„Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay” to promocja dla użytkowników aplikacji mPay płatności mobilne, którzy za jej pośrednictwem kupują bilety komunikacji miejskiej. Od 28 czerwca, dzięki aplikacji mPay, pasażerowie mogą kupić bilety na przejazdy komunikacją miejską za jedyne 1zł. Jej głównym założeniem jest promowanie mobilnego stylu życia oraz przekonanie pasażerów, że bilet w komórce to wygoda, szybkość i łatwość w obsłudze. Promocja organizowana jest we współpracy z MasterCard.

Zadaniem Up&More jest wsparcie akcji za pomocą kampanii AdWords. Głównym celem działań jest zwiększenie instalacji aplikacji na urządzeniach mobilnych oraz wzrost zakupu biletów promocyjnych.

W ramach działań agencja prowadzi: kampanię linków sponsorowanych w Google, kampanię uniwersalną (w Google Display Network mobilnym, sieci wyszukiwania, Google Play, YouTube oraz aplikacjach) oraz kampanie bannerowe w sieci reklamowej Google.

„Współpracując z Up&More czujemy, że nasz cel jest jednocześnie celem agencji. Już kilkukrotnie przekonaliśmy się, że możemy liczyć na ich profesjonalizm i osiągnięcie oczekiwanych, a nawet przechodzących nasze oczekiwania, wyników. Zbudowali nasze zaufanie, dlatego ze spokojem powierzamy im kolejne wyzwanie” – komentuje Maciej Orzechowski, Prezes Zarządu mPay S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania prowadzona przez Up&More potrwa dwa miesiące.

Więcej informacji o akcji na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się