W tym roku marka JOHNSON’S® po raz kolejny zorganizowała warsztaty dla rodziców i położnych. Tym razem ich tematem była rola snu w rozwoju dziecka.
Aby umożliwić wszystkim zainteresowanym dostęp do wiedzy merytorycznej przekazywanej podczas warsztatów, JOHNSON’S® wspólnie z agencją SYZYGY Warsaw przygotował serię 5 filmów będących kontynuacją offline-owego projektu warsztatów. Widzowie oglądając filmy podglądają kameralne spotkanie w domach rodzin, otrzymując cenną dawkę wiedzy podaną w naturalny sposób.
Zobacz również
Cykl filmów stanowi część kampanii digitalowej marki JOHNSON’S®. Za koncept i kreację, a także za wsparcie na profilu marki na Facebook-u i nadzór nad kampanią odpowiada agencja SYZYGY Warsaw, wszystkie odcinki wyprodukowała Papaya Films.
SYZYGY Warsaw współpracuje z marką JOHNSON’S® od stycznia 2017.
Kanał marki na YouTube
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing