Jak mówią przedstawiciele Under Armour, za każdym razem, kiedy w Rio kobieta wygrywała w danej dyscyplinie, była porównywana do równie dobrego sportowca płci przeciwnej. Amerykańska marka skupiła się na historii 5 kobiet, które osiągnęły wiele w sporcie. Kampania „UNLIKE ANY” sprzeciwia się stereotypom i pokazuje, że to nie płeć, ubrania, ani kolor skóry, pozwalają osiągnąć obrany cel. Liczy się silna wola idąca w parze z miłością do wykonywanej pasji.
Co wyróżnia kampanie? Fakt, że marka do współpracy zaprosiła wybitnych poetów, takich jak Dominique Christina i Saul Williams, aby opisali oni historię życia sportsmenek. Zobaczcie:
Zobacz również
Agencją odpowiedzialną za kreację kampanii jest Droga5 NY.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To nie jedyna marka, która walczy z nierównym traktowaniem kobiet w świecie sportu. Nike w swojej komunikacji kierowanej do nich pokazuje, że mogą one osiągnąć wszystko, o czym tylko marzą, bo siła jest w nich! Od stycznia Training Club marki wydał cztery różne reklamy regionalne, które mówią bezpośrednio do płci pięknej, by te miały siłę zmieniać normy społeczne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Chłopcy, tak jak dziewczynki, przynajmniej raz w życiu słyszeli, jak powinni się zachowywać, “Bo prawdziwy mężczyzna…”. W jednej z reklam AXE widzimy jednak, że schematy poddawane są pod rozważanie. Czy mężczyźnie naprawdę wypada…?