Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Cyberbieżnia Nike to nowy poziom rywalizacji. Rywalizacji ze samym sobą

Cyberbieżnia Nike to nowy poziom rywalizacji. Rywalizacji ze samym sobą
Podobno najlepiej poprawiać swoje osiągi rywalizując z samym sobą. Marketingowcy Nike stworzyli futurystyczny stadion lekkoatletyczny, który lepiej niż cokolwiek zmotywuje Cię do wytężonej pracy.
O autorze
0 min czytania 2017-07-21

Rywalizacja – to nią ekipa kreatywna kierowała się przy tworzeniu konceptu cyberbieżni. Fakt, by nie dać się pokonać jest najgłębiej zakorzenionym instynktem na świecie. Zamiast używać licznika czasu w zegarku lub smartfonie bieżnia wizualizuje nam jak szybko powinniśmy biec, by pokonać samych siebie.

Cyberbieżnia jest projektem singapurskiego oddziału londyńskiej agencji Bartle Bogle Hegarty. To kolejna z interaktywnych kampanii, jakie BBH przeprowadza dla Nike – wcześniej firma uczestniczyła między innymi w promocji butów Hypervenom, organizując w Bangkoku wirtualny mecz piłkarski.

PS

Na wiosnę Nike, wraz z INTERSPORT przygotowało akcję, w którem w mniej niż 5 minut i 35 sekund powinno się pokonać kilometr. Na potrzeby akcji, DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Miał ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj