W kampanię kolejny raz zaangażowana została Formacja Chatelet. Za jej przygotowanie odpowiadała agencja Unlimited. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film.
– W działaniach reklamowych pokazujemy klientom, kiedy i jak mogą skorzystać z naszego produktu oraz w jakich sytuacjach Wonga może okazać się pomocna – mówi Małgorzata Maroszek, dyrektor Departamentu Marketingu w Wonga w Polsce. – Ważne jest dla nas, żeby niezależnie od tego, na co klient pożycza, miał pewność, że jest w stanie spłacić swoje zobowiązanie, czyli dokładnie wiedział, jaki jest koszt pożyczki. Dlatego też w spotach pokazujemy jak ważna jest dla nas transparentność naszych produktów – dodaje.
Zobacz również
Idea kreatywna kampanii Wonga opiera się na historiach, w których banknoty Wonga – Pięćdziesiątka, Setka i Dwusetka – pojawiają się w życiu klientów potrzebujących finansowania ważnych dla siebie potrzeb. Spotykamy ich w różnych sytuacjach – pomagają rodzicom podzielić pokój dzieci czy wnuczkowi, który dostał jako prezent na nową drogę życia auto po dziadku. Banknoty przedstawiają także „Modę na Zero” – kredyt ratalny z możliwością wcześniejszej, bezkosztowej spłaty. W rolę banknotów wcielili się członkowie kabaretu Formacja Chatelet, którzy wystąpili także w poprzedniej kampanii marki.
Kostiumy do czterech spotów zaprojektowała jedna z najsłynniejszych kostiumografek w Polsce – Dorota Roqueplo, która tworzyła stroje do takich filmów jak: „Karski”, „Miasto 44”, „Plac Zbawiciela”, „Mój Nikifor”. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, twórca filmów reklamowych oraz seriali takich jak „Usta, Usta” czy „39 i pół”.
Za przygotowanie reklamy odpowiadała agencja Unlimited, z którą Wonga współpracuje od 2014 r. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– To już druga odsłona kampanii Wonga, w której najważniejszy jest przekaz, że odpowiedzialność i transparentność jest nieodzownym elementem biznesu, co obecnie jest bardzo cenne – mówi Piotr Soszyński, właściciel agencji Unlimited.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklama będzie emitowana w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w 69 kanałach tematycznych. Spot będzie towarzyszył najczęściej oglądanym programom, np. śniadaniowym, prognozom pogody, wiadomościom sportowym, a także filmom i serialom.
Oprócz kampanii telewizyjnej, 30 lipca startuje także kampania on-linowa. Za działania marketingowe w internecie odpowiada firma iProspect, która zajmuje się zakupem mediów i optymalizacją działań.
– Kampania planowana jest na największych portalach: WP, o2, Onet, Gazeta.pl, Allegro, a także w sieciach: GDN, Businessclick, czy Digitalcontact. Spoty on-line będą również promowane na platformach: YouTube, Facebook oraz VOD: w tym Ipla, WP, TVN – tłumaczy Aneta Gergont-Gałązka, senior online manager w Wonga w Polsce.