Stworzona przez agencję reklamową Rothco 60-sekundowy spot, koncentruje się na irlandzkim życiu rodzinnym. Poetycka narracja podkreśla wartość prostych, codziennych momentów rodzinnych, które powinniśmy celebrować i doceniać.
Jak powstała kampania? Marketingowcy dostrzegli, że klienci częściej robią zakupy w towarzystwie rodzin niżeli jako jednostki. Na potrzeby potwierdzenia tej tezy, przeprowadzili badania, z których wynikało, że robienie wspólnych zakupów zbliża do siebie ludzi i powoduje, że wszyscy mają wpływ na gospodarstwo domowe.
Zobacz również
Kampania będzie prowadzona przez telewizję, outdoor, mediach społecznościowe, a także zaznaczać będzie się w sklepach spożywczych.
Tesco podało do wiadomości, że środki, które przeznaczone zostały na kampanię to ok. 3,2 miliona euro.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Piękną kampanię, opowiadającą o rodzinie stworzyła Ikea. W pierwszym spocie ukazane są codzienne chwile z życia młodej rodziny, Anastazji i Kuby oraz ich córeczki Helenki
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Inny spot, utrzymany był w tej samej konwencji i przybliżał nam kolejną rodzinę oraz jej codzienne zmagania.
PS2
Podział prac domowych ciągle jest kwestionowany. Jedna z reklam Indesit zadaje nam pytanie, co by było, gdyby mężczyźnie oddać żelazko, a kobiecie gazetę?