Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Walk Creative wzmacnia client service

Do działu obsługi klienta Walk Creative dołączyły Marlena Jagłowska oraz Kamila Smarzewska. Obie objęły stanowiska Account Managerów. Tym samym Walk Creative wzmocniło swoje kompetencje w obszarze client service.
O autorze
1 min czytania 2017-08-01

Marlena Jagłowska z branżą reklamową jest związana od ponad 12 lat. Specjalizuje się w działaniach z obszarów ATL, BTL, ambient i social media. Ostatnio na stanowisku Account/Creative Director w Althermedia odpowiadała za tworzenie strategii marketingowych i realizację kampanii reklamowych m.in. dla L’Oreal, Samsung czy Quercus TFI. Wcześniej przez 2 lata pracowała w firmie Marker Poligrafia, gdzie jako Dyrektor Sprzedaży kierowała działem przetargów publicznych i odpowiadała za obsługę kluczowych klientów, takich jak: Ministerstwo Gospodarki, Gorenje czy Lego. Przez 6 lat była również związana z Brand New Day na stanowisku Account Director, zajmując się realizacją działań m.in. dla Verona Building, Roncato i Fiat Polska. Jest także autorką poradnika dla przedsiębiorców pt. „Reklama AdWords i Facebook krok po kroku. Zrób to sam”, który został wydany w 2015 roku pod patronatem tygodnika Wprost. W Walk Creative dołączyła do zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów Walk, w którym jako Account Manager odpowiada za realizację działań z obszarów ATL i BTL.

Kamila Smarzewska karierę zawodową rozpoczęła w 2007 roku. Przed dołączeniem do Walk była związana z DoDidDone, gdzie jako Account Manager odpowiadała za obsługę Nespresso w zakresie działań field i event marketingowych. Wcześniej przez ponad 5 lat na stanowisku Account Manager w agencji LOUD realizowała działania BTL, eventy i organizowała akcje field marketingowe. Do jej głównych klientów należeli wówczas: Mondelez, Play czy Apsys. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Fabryce Pomysłów. W Walk Creative jako Account Manager zajmuje się realizacją działań z obszarów ATL i BTL.