Działania zostały zaprojektowane w oparciu o nowy, autorski model ekonometryczny stworzony przez specjalistów z K2 Media, pozwalający bardzo precyzyjnie określić grupę docelową i konsumowane przez nią media.
Z pomocą programmatica, w oparciu o stworzony przez siebie model ekonometryczny, agencja zakupiła TV offline i online do najnowszej kampanii produktu Vitapil. Dodatkowo K2 Media na stałe wspiera tę markę działaniami SEM i SEO. Kampania spotowa potrwa od początku sierpnia do końca listopada br.
Zobacz również
-
PrzeglądTygodnia [10-23.06.2025]: relacja z Cannes Lions 2025, raport Gemius „Social media 2025”, tacierzyństwo w reklamie według ojców-marketingowców
-
Jak mówić, żeby nas słuchali? Marketing vs C-level – most zamiast muru między działami
-
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]
Vitapil to suplement diety, którego składniki pomagają zachować zdrowie włosów i skóry głowy. Właścicielem marki jest firma NUTROPHARMA, dynamicznie rozwijającą się spółka z polskim kapitałem. Jej celem jest dostarczanie receptur nowych produktów i całościowych koncepcji dla sektora farmaceutycznego.