Całoroczna promocja dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny w Lidlu

Lidl widzi potrzebę wsparcia rodzin wielodzietnych, dlatego w kwietniu przygotował specjalną ofertę dla posiadaczy ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny - oferując specjalne rabaty – teraz idzie o krok dalej.
O autorze
1 min czytania 2017-08-01

Od 1 sierpnia– przez cały rok – dla wszystkich beneficjentów KDR dedykowane będą specjalne zniżki na szczególnie ważne dla rodzin grupy asortymentowe.

Potrzeby polskich rodzin

W ostatnich miesiącach ceny artykułów spożywczych kształtują się na wyższym poziomie, co jest efektem oddziaływania wielu czynników ekonomicznych, w tym rozwoju cen surowców, wysokiego kursu euro, postępującej inflacji i tym samym wzrostu cen zakupów. Lidl obserwując takie tendencje rynkowe wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, oferując jeszcze więcej promocji – sieć znacznie zwiększyła ich ilość, tym samym łagodząc niesprzyjające warunki ekonomiczne. To jednak nie wszystko, Lidl postanowił po raz drugi przystąpić do ogólnopolskiego programu Karty Dużej Rodziny, tym razem na rok i w ten sposób wspierać szczególne potrzeby polskich rodzin wielodzietnych.

Karta Dużej Rodziny

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny to system zniżek dla rodzin wielodzietnych. Przysługuje niezależnie od dochodu rodzinom z przynajmniej trójką dzieci. Program jest realizowany przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej we współpracy ze Związkiem Dużych Rodzin Trzy Plus przy wsparciu firm oferujących rodzinom specjalne rabaty i tym samym będących partnerami programu. Do partnerskiego grona ponownie dołączył Lidl, który od 1 sierpnia br. do 31 lipca 2018 r. będzie przygotowywać specjalne promocje dla posiadaczy karty, we wszystkich sklepach w Polsce. W ramach najbliższej odsłony akcji każdy członek rodziny wielodzietnej w okresie od 1 sierpnia do 30 września otrzyma rabat w wysokości 10% na świeże owoce i warzywa, chleby i bułki bez konserwantów z oferty „Chrupiące z pieca”, nabiał marki „Pilos”, wody marki „Saguaro”, żywność dla dzieci w słoiczkach marek Bobovita, Bebiprima i Hipp oraz szeroką gamę artykułów chemicznych marki W5. „Jako firma odpowiedzialna społecznie rozumiemy potrzeby dużych rodzin i dążymy do tego aby wspierać je.” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska. „W odpowiedzi na potrzeby dużych rodzin już od 1 sierpnia rozpoczniemy kolejną, ogólnopolską akcję promocyjną, która trwać będzie aż rok. Wszyscy członkowie rodzin wielodzietnych otrzymają specjalny rabat na szczególnie ważne dla potrzeb dużych rodzin oraz promowania zdrowej diety produkty” dodaje Aleksandra Robaszkiewicz.

Szczegółowe warunki promocji dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny znajdują się w regulaminie na stronie www.lidl.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się