Maciej Skrzypczak nowym prezesem agencji Gameset

Wraz z początkiem sierpnia do agencji marketingu gamingowego Gameset dołączył jako nowy prezes Maciej Skrzypczak. Do jego obowiązków będzie wytyczenie i realizacja strategii firmy, w tym poszerzanie kompetencji agencji oraz pozyskiwanie nowych klientów, szczególnie spoza branży gier.
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

Jest to odpowiedź na rosnące oczekiwania rynku dotyczące usług z zakresu gamingu oraz e-sportu dla klientów nieendemicznych (tj. niezwiązanych z branżą gier, np. FMCG, banki, telekomunikacja).

– Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do dynamicznie rozwijającej się agencji Gameset i być częścią tworzącego się dopiero rynku marketingu gamingowego. Jestem zdania, że gaming analogicznie do social media może przejść drogę od jednorazowych aktywacji do stałego elementu planów marketingowych wielu marek. Spodziewam się, że od początku 2018 roku możemy być świadkami wysypu marek zaangażowanych w gaming.

Maciej Skrzypczak jest jednym z twórców agencji Lubię to, która od 2014 roku jest częścią sieci Dentsu Aegis. Ostatnio pełnił w niej obowiązki dyrektora zarządzającego. Od początku kariery związany z marketingiem internetowym (Interactive Solutions) oraz social media (Lubię to). Teraz wraz z dotychczasowymi założycielami Gameset, czyli Piotrem Bombolem oraz Łukaszem Turkowskim, będzie odpowiadał za rozwój usług z zakresu marketingu gamingowego.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj