Deloitte Digital z kolejną kampanią dla Black Red White

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Dziękujemy, że tworzysz Dom” największej na polskim rynku grupy meblarskiej Black Red White. Nowy spot, zatytułowany „Bez” promuje nowości i inspiracje w salonach BRW oraz nowy katalog z produktami firmy.
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

Deloitte Digital jest współtwórcą kampanii.

Spot zatytułowany „Bez” jest kolejną odsłoną wprowadzonej w maju 2017 roku platformy komunikacyjnej marki Black Red White zatytułowanej „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Nowy spot opowiada o rodzinie, która otrzymuje od znajomych niezupełnie dobrze dobrany do wystroju ich mieszkania obraz zatytułowany „Bez”. Dobre relacje z przyjaciółmi wymagają, aby przyjąć prezent. Zachowanie harmonii wystroju ma natomiast zagwarantować przestronna szafa Black Red White, w której do czasu następnej wizyty znajomych spocznie oryginalny podarunek.

W ramach nowej odsłony kampanii emitowane będą 30’ i 15’ sekundowe spoty, pojawią się także billboardy oraz citylighty.

Agencja Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, emitowane na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych, a także, dodatkowo, działania w mediach społecznościowych oraz outdoor. Przy stworzeniu kolejnej odsłony popularnej kampanii Deloitte Digital wspierał dom produkcyjny Film Produkcja oraz studia: Głośno, odpowiedzialne za dźwięk i Miło, zajmujące się postprodukcją.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj