Towarzyszyć im będzie live chat, podczas którego wygrać będzie można bilety na jedyny na świecie festiwal na wysokościach – SkyFest w Barcelonie.
Nowy Desperados Nocturno to imprezowe połączenie piwa i smaku tequili z intrygującą nutą rumu oraz 7% zawartością alkoholu. Jego nowa odsłona jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów i odważnym podążaniem za ich zmieniającymi się preferencjami.
Zobacz również
Już 9 sierpnia Desperados Nocturno zaprasza swoich fanów na pierwszą z trzech imprez w całości transmitowanych w Social Mediach. Marka odpali imprezę na wyższym poziomie – i to dosłownie, bowiem wszystkie wydarzenia odbędą się w wyjątkowych lokalizacjach na wysokościach, z których roztacza się niesamowity widok na nocne miasto.
Muzycznie imprez nakręcać będą DJ’e i producenci: R.A.U. oraz Daniel Drumz. W rolę hostów, którzy za pośrednictwem live chat komunikować się będą z wirtualnymi uczestnikami wydarzenia, wcieli się dwójka promotorów imprez: prezenterka telewizyjna i modelka Karolina Gilon oraz Wojtek „Łozo” Łozowski.
Co 7 minut nagroda – bilety na SkyFest!
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Influencerzy przeprowadzą imprezowiczów przez 7 kolejnych poziomów imprezowych doświadczeń, a każdy kolejny poziom to zupełnie nowe muzyczne, artystyczne i wizualne emocje. Dzięki funkcji live chat każdy z imprezowiczów śledzących wydarzenie na facebooku Desperadosa, będzie mógł wejść w interakcję z prowadzącymi imprezę i w ten sposób zdobyć bilety na festiwal SkyFest. To wydarzenie organizowane przez Desperadosa 16 września w Barcelonie jest rewolucją w świecie festiwali, która nadaje wydarzeniom muzycznym nowego wymiaru i dosłownie sięga gwiazd.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Imprezy LIVE, podczas których wygrać będzie można podwójny bilet na Skyfest, odbędą się 9, 16 i 23 sierpnia i w całości transmitowane będą na profilu Desperadosa na FB oraz kanałach społecznościowych Influencerów.
Kampania marketingowa Desperadosa Nocturno obejmie działania we wszystkich kanałach: telewizja, digital, Social Media oraz komunikację PR.
Za transmisję imprez oraz działania digital i socjal media odpowiada agencja K2. Materiały BTL – agencja CREAM. Działania PR – prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.