Zalety miejskiego modelu ŠKODY podkreśla kampania reklamowa, którą Klienci mogą dostrzec w telewizji, w prasie, w internecie, na VOD oraz na pomocą działań outdoor’owych. Na potrzeby kampanii powstał dedykowany landing page, opisujący zalety modelu. Zadbano również o działania niestandardowe.
W ramach kampanii, agencja OPCOM, wykorzystując najnowszą funkcjonalność aplikacji Shazam, rozpoznawanie utworów muzycznych oraz obrazów, przygotowała innowacyjną aktywację konkursową.
Zobacz również
Po zeskanowaniu za pomocą aplikacji kodu umieszczonego na spocie TV lub na jednym z nośników outdoorowych, użytkownik przeniesiony zostaje na dedykowany landing page z grą. W każdym tygodniu do wygrania jest ponad 400 nagród.
Kampania nowego modelu ŠKODY potrwa do końca sierpnia. Za koncepcje, kreacje i strategię odpowiada agencja OPCOM. Media do kampanii zakupił dom mediowy PHD. Całość projektu nadzoruje Ewa Hałabura, Account Director agencji OPCOM.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]