Utworzenie dedykowanego zespołu ds. sprzedaży oferty w Metrze stanowi kolejny etap rozwoju produktu. Umożliwi efektywne wykorzystanie potencjału reklamowego Metra.
Tatiana Stelmachów z branżą mediów jest związana od ponad 15 lat. Przez ostatnie 4 lata pełniła funkcję kierownika zespołu sponsoringu i projektów specjalnych w Telewizji Polskiej. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora segmentu pism młodzieżowych w Grupie Bauer Media.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Justyna Żak posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży. Zdobywała je m. in. w Telewizji Polskiej oraz w TVN.
„Metro posiada ogromny potencjał reklamowy – jego wyjątkowe środowisko, atrakcyjna grupa celowa oraz możliwości działań kreatywnych wymagają powołania dedykowanego zespołu. Cieszę się, że na czele zespołu stanęła Tatiana Stelmachów. Jestem pewien, że Jej ogromne doświadczenie oraz zaangażowanie przełożą się na dynamiczny rozwój tego niepowtarzalnego produktu” – komentuje Marcin Gudowicz, Wiceprezes Grupy Ströer w Polsce.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]